Patiënten interactie via de Digitale Asistent. De digitale assistent van Wachtkamerschermen® kan ingezet worden om afspraken te maken of om cliënten aan te laten melden. Daarnaast verzamelt u met de digitale assistent op laagdrempelige wijze beoordelingen en reviews van uw cliënten. Tevens kunnen uw patiënten en cliënten snel en eenvoudig relevante informatie opzoeken van bijvoorbeeld Thuisarts.nl, Apotheek.nl of Allesoverhetgebit.nl.

 

Ontlast uw medewerkers door patiënten en cliënten voor algemene vragen en handelingen door te sturen naar de digitale assistent!

 

Feedbackverzameling en beoordelingen

Wilt u de tevredenheid van uw clienten meten en werken aan kwaliteitsverbetering? Via de enquête-functie van de multimediazuil stelt u zelf een korte vragenlijst samen waarmee uw cliënten feedback of een beoordeling kunnen achterlaten over de behandeling of uw organisatie in het algemeen. Eventueel is het mogelijk om het gemiddelde beoordelingscijfer op uw Wachtkamerscherm® te tonen.

 

Zet de digitale assistent in als reviewzuil om op doeltreffende wijze informatie te verzamelen van uw cliënten en bevorder de transparantie door het tonen van de beoordelingen.

 

Online afspraak maken

Werk nóg efficiënter en vraag uw cliënten om zelf hun (vervolg)afspraak in te plannen via de digitale assistent. Hierdoor laat u uw cliënten wennen aan het maken van afspraken via een online agenda. De digitale assistent toont dezelfde pagina als op uw website. Hiervoor zijn koppelingen gerealiseerd met de meest gebruikte (Huisartsen-) Informatie Systemen en Agendasystemen.

 

Aanmelding en volgnummers

Wilt u dat cliënten zichzelf kunnen aanmelden via de digitale assistent? Dan is het aanmeldsysteem van Wachtkamerschermen® een geschikte oplossing. Laat het aanmelden soepel verlopen en verlicht de werkdruk bij de baliemedewerkers. Uw cliënten kunnen zichzelf aanmelden via één gebruiksvriendelijk systeem waarbij het maken van een afspraak via de digitale agenda ook tot de mogelijkeden behoort. Optioneel kunt u een paspoort of ID-kaartscanner laten inbouwen om het aanmeldproces nóg sneller te laten verlopen.

 

Wilt u dat cliënten een volgnummer ontvangenen efficiënt worden doorverwezen naar de juiste balie, locatie of medewerker? Dan is het volgnummersysteem van Wachtkamerschermen® een geschikte oplossing.

 

Ontlast uw medewerkers en vraag uw patiënten en cliënten om zelf een nieuwe afspraak te maken bij de digitale assistent!

 

Inspelen op informatiebehoefte

De informatiebehoefte van uw patiënten veranderd. Men wil op ieder moment van de dag en op iedere locatie over actuele relevante informatie kunnen beschikken. Het internet voorziet in deze vraag. Speel in op deze veranderende behoefte door uw cliënten zelf informatie op te laten zoeken via de interactieve multimediazuil.

 

Interactief Informatiepunt

De informatiebehoefte van uw patiënten veranderd. Men wil op ieder moment van de dag en op iedere locatie over actuele en relevante informatie kunnen beschikken. Verwijs daarom uw cliënten naar de digitale assistent om informatie op te zoeken via bijvoorbeeld Thuisarts.nl, Apotheek.nl of Allesoverhetgebit.nl. Via het informatiepunt wordt snel een eenvoudig betrouwbare (gezondheids)informatie gevonden. Indien gewenst kunnen cliënten relevante informatie naar zichzelf mailen via de e-mailfunctie.

Via het gebruiksvriendelijke beheermenu kunt u zelf instellen welke websites er getoond worden. Op het aanraakscherm worden de beschikbare websites weergegeven met herkenbare iconen.

 

De digitale assistent combineert informatieverzameling en informatieverstrekking in één handige oplossing. Ideaal om uw cliënten optimaal te bedienen!

 

Marktleider in patïenten communicatiebewezen oplossing in de eerste- en tweedelijns gezondheidszorg!

Neem contact op  

 

Wachtkamerschermen digitale assistent